کارکده

وبلاگ آگهی و اخبار خودرو

کارکده

وبلاگ آگهی و اخبار خودرو

کرمان موتور سانتافه را جایگزین النتراهای مونتاژی کرد

به دلیل مشکلاتی که با وضع تحریم های یک جانبه آمریکا برای کشور و صنعت خودروسازی آن بوجود آمد ، کرمان موتور نتوانست خط تولید النترای مونتاژی را راه اندازی کند و چون پیشتر اقدام به ثبت نام و پیش فروش تعداد کثیری از این محصول نموده بود ، مشتریان ناامید با اعتراض و به راه انداختن کمپین های مختلف خواستار رفع این مشکل شدند که در نهایت تلاش ها نتیجه داد و موجب شد تا کرمان موتور ، با جایگزین کردن این محصول با سایر محصولات خوش نام و باکیفیت ، متعهد به تعهدات خود باقی بماند.

بخشنامه ای در اواخر خرداد ماه سال جاری توسط کرمان موتور به نمایندگی های تابعه ابلاغ شد که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود . این طرح که پیشنهاد جایگزین کردن النترای ثبت نامی با سایر محصولات این خودروساز بود موجب شد 92 درصد مشتریان نسبت به جایگزین کردن محصول خود اقدام نمایند و تنها 8 درصد باقی مانده اند که البته کرمان موتور موظف است برای این عده هم تصمیم دیگری بگیرد تا منافعشان حفظ شود.

روابط عمومی شرکت کرمان موتور همچنین اعلام کرد: این شرکت تلاش دارد تا با ارائه یک طرح  جدید رضایت آن دسته از مشتریانی که تاکنون برای دریافت خودرو جایگزین اقدام نکرده‌اند را هم به دست آورد، اما  با توجه به اینکه فعلا طرح جدیدی اعلام نشده،  مشتریان می‌توانند تا با انصراف از خرید، پول و سود مشارکت خود را دریافت کنند

برای مشاهده بخشنامه به وبسایت کارکده مراجعه نمایید.

carcadeh.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.